Warunki gwarancji
Robimy wszystko, aby nasze produkty były jak najbardziej funkcjonalne i spełniały wszystkie wymagania rodziców. Nieustannie je ulepszamy, korzystając z opinii i wskazówek naszych użytkowników.
24 miesięczna gwarancja z wygodnym systemem reklamacji, daje Wam poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji.
WARUNKI GWARANCJI
1. Nazwa i adres gwaranta: BDG PRODUKCJA Sp. z o.o., Ul. Warszawska 8, 42-262 Poczesna, Polska.
2. BDG PRODUKCJA Sp. z o.o. gwarantuje, że produkt wolny jest od wad uniemożliwiających lub utrudniających korzystanie z produktu w sposób opisany
w instrukcji obsługi.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i trwa 24 miesiące.
4. W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy. Sprzedawca winien zapakować wyrób i wysłać go do przedsiębiorstwa BDG PRODUKCJA Sp. z o.o wraz
z czytelnym opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku jego posiadania - paragonem fiskalnym. Prosimy nigdy nie wysyłać samodzielnie produktu na koszt PRODUKCJA Sp. z o.o. bez wcześniejszego uzgodnienia.
5. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 14 dni.
6. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
7. Uszkodzenia nieobjęte zakresem gwarancji tj. nie wynikające z niezgodności produktu z zapewnieniami w pkt. 2 mogą być usunięte na koszt użytkownika po uzgodnieniu
z użytkownikiem.
8. Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji.
9. Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania,
- samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione,
- uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania produktu po jego wydaniu (np. zarysowania, uszkodzona tapicerka, układ jezdny),
- zniszczenia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni słonecznych (płowienie),
- nagrzewania się elementów produktów, wystawionych na działanie promieni słonecznych.
10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.
11. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – Polska, w celu realizacji uprawnień z gwarancji, użytkownik powinien zgłosić się w opisany wyżej sposób do sprzedawcy na terenie Polski.
12. Gwarancje na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
13. Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).
14. Przed każdym użyciem produktu sprawdź, czy jest on w pełni sprawny i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek usterek nie używaj produktu oraz skontaktuj się z serwisem przedsiębiorstwa BDG PRODUKCJA Sp. z o.o. lub sprzedawcą.
15. Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach .
16. DOTYCZY FOTELIKA SAMOCHODOWEGO: Jeżeli fotelik brał udział w wypadku, skontaktuj się z przedsiębiorstwem BDG PRODUKCJA Sp. z o.o. W tego typu przypadkach rozpatrywana jest wymiana fotelika na nowy.