Serwis
Serwis i pomoc
Wybierz wygodniejszą dla Ciebie metodę zgłoszenia reklamacji
Sklep
Skontaktuj się ze sklepem, który sprzedał produkt. Wraz ze sprzedawcą, osobiście lub telefonicznie, sporządź protokół reklamacji lub notatkę dotyczącą naprawy pogwarancyjnej (w tym wypadku warunkiem wykonania naprawy jest zaakceptowanie przez Ciebie jej kosztów). Możesz dostarczyć produkt do sklepu lub poprosić sprzedawcę, by zamówił kuriera, który odbierze przesyłkę z Twojego domu.
W ramach naprawy gwarancyjnej usługę kurierską opłaca BDG Produkcja Sp. z o.o., w innym przypadku jej koszt ponosi klient. Pamiętaj, że produkt musi być zapakowany w kartonowe opakowanie – oryginalne lub zastępcze. Produkt (wraz z notatką/protokołem oraz kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną – jeśli jest to naprawa w ramach gwarancji) zostaje przesłany do nas. Nie zapomnij podać swoich danych kontaktowych – adresu do odesłania produktu i swojego numeru telefonu.
Teraz mamy 14 dni na dokonanie naprawy, choć oczywiście postaramy się skrócić ten czas do minimum. Naprawiony produkt zostanie odesłany na wskazany przez Ciebie adres. W przypadku naprawy pogwarancyjnej zostaniesz poproszony o uregulowanie (uzgodnionych wcześniej z Tobą) kosztów naprawy i przesyłki przy odbiorze produktu.
Serwis
Skontaktuj się z Działem Serwisu telefonicznie pod numerem 34 364 30 53 (od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 15:00) lub +48 729 059 064 (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 15:00), bądź mailowo: serwis@espiro.eu. Przedstaw sytuację związaną z wadą, a Pracownik Serwisu poinstruuje Cię, jak wykonać notatkę dotyczącą reklamacji bądź naprawy pogwarancyjnej (w tym wypadku warunkiem wykonania naprawy jest zaakceptowanie przez Ciebie jej kosztów).
Pracownik Działu Serwisu uzgodni z Tobą sposób przesłania produktu. W ramach naprawy gwarancyjnej usługę kurierską opłaca BDG Produkcja Sp. z o.o., w innym przypadku jej koszt ponosi klient. Pamiętaj, że produkt musi być zapakowany w kartonowe opakowanie – oryginalne lub zastępcze. Produkt (wraz z notatką/protokołem oraz kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną – jeśli jest to naprawa w ramach gwarancji) zostaje przesłany do nas. Nie zapomnij w podać swoich danych kontaktowych – adresu do odesłania produktu i swojego numeru telefonu.
Teraz mamy 14 dni na dokonanie naprawy, choć oczywiście postaramy się skrócić ten czas do minimum. Naprawiony produkt zostanie po tym czasie odesłany na wskazany przez Ciebie adres. W przypadku naprawy pogwarancyjnej zostaniesz poproszony o uregulowanie kosztów naprawy i przesyłki przy odbiorze produktu.
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisowym
Od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 15:00
tel: +48 729 059 064
e-mail: serwis@espiro.eu
Marketing
tel: 729 059 055
e-mail: marketing@espiro.eu
Dowiedz się więcej
Przejdź do właściwej podstrony i uzyskaj potrzebne informacje