Wróć do sklepu
Potrzebujesz pomocy?

Dział obsługi Klienta jest czynny w godzinach 8-16

Dział obsługi klienta +48 729 059 051

Dział serwisu + 48 729 059 064

Nasze media społecznościowe:

Wróć do sklepu Zawartość koszyka
  • Polski
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Kraj dostawy:

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru: 

To jednak nie ten model? Rozumiemy to i dlatego masz 14 dni na zwrot produktu. Nieużywane produkty zwrócisz u nas bezproblemowo, a cała procedura jest naprawdę prosta. 

Skontaktuj się z nami poprzez krótki formularz zwrotu dostępny na naszej stronie. Formularz dostępny tutaj formularz zwrotu.

 

Odeślij kompletny produkt do naszej siedziby wraz z dokumentem zakupu na adres:

BDG PRODUKCJA Sp. z o.o.
ul. Warszawska 8, 42-262 Poczesna


O statusie zwrotu poinformujemy Cię mailowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 729 059 051.

 

Formularz zwrotu w wersji .pdf do pobrania poniżej:

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

 

 

Reklamacje: 

Zależy nam, aby wszystkie produkty, które zamawiasz, były w 100% zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Jeśli jednak chcesz zgłosić reklamacje – jesteśmy tutaj, żeby Ci pomóc. W przypadku stwierdzenie wadliwości, zaprzestań użytkowania produktu i niezwłocznie daj nam o tym znać.
Wystarczy, że wypełnisz klikając tutaj formularz reklamacyjny  i zgłosić, co się stało. Możesz też dołączyć kilka zdjęć, aby pokazać problem. Zajmiemy się Twoją sprawą szybko i sprawnie – w ciągu maksymalnie 14 dni damy Ci znać, jakie rozwiązanie proponujemy.

Dołączenie formularza reklamacyjnego do odsyłanego produkt znacznie usprawni proces reklamacji. 

Odeślij produkt do naszej siedziby wraz z dokumentem zakupu na adres:
BDG PRODUKCJA Sp. z o.o.
ul. Warszawska 8, 42-262 Poczesna


Informacje o statusie reklamacji otrzymasz na adres mailowy podany przy zakupie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 729 059 051.

 

Formularz reklamacyjny w wersji .pdf do pobrania poniżej: 

Formularz reklamacyjny

 

 

-----------------

Uwaga:

Wysyłając produkt do działu serwisu (firmą kurierską) w ramach naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej, zadbaj o właściwe zabezpieczenie Twojego produktu na czas transportu. Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym). Spakuj produkt w pudełko o rozmiarach dopasowanych do wysyłanego produktu.

Należy pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu wysyłanego produktu na czas przesyłki kurierskiej, aby nie doszło do uszkodzenia/zabrudzenia produktu jak również, aby nie doszło do uszkodzenia opakowania. 

Wyeliminuj też nadmierne luzy (produkt nie może się ruszać wewnątrz opakowania kartonowego, należy szczególnie zabezpieczyć koła). Przed włożeniem wysyłanego produktu w opakowanie umieść go najlepiej w worku foliowym, lub zabezpiecz w inny możliwy sposób, aby uniknąć obicia/uszkodzenia powłoki lakierniczej stelaża, kół jak również przetarcia czy też zabrudzenia tapicerki.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i zabrudzenia reklamowanego produktu wynikające z niewłaściwego spakowania na czas przesyłki kurierskiej.